הגיע הזמן לתכנן את החופשה הבאה שלכם, אבל במקום לצאת לעוד נופש סטנדרטי בבית מלון, הפעם תוכלו לבלות על יאכטה יוקרתית שעומדת אך ורק לרשותכם באחד מהיעדים האקזוטיים בעולם לבחירתכם – מהים התיכון ועד לתאילנד, מהאיים הקריביים ועד לאנטרקטיקה. כל מה שאתם צריכים זה פשוט להחליט איפה תרצו להעביר את החופשה שלכם.

סטרים יאכטות, החברה הישראלית המובילה בתחום, תתאים לכם את החופשה המושלמת עבורכם, המותאמת בדיוק לצרכים שלכם – חופשה על יאכטה.

 

כל האלמנטים של החופשה כבר על היאכטה

בחופשה על היאכטה אתם לא צריכים לדאוג לכלום – לינה, ארוחות, ניידות ומלאי של אטרקציות. ספרו לנו מהי החופשה שטוויתם בדמיונכם ואנחנו נעשה הכול כדי נהפוך אותה למציאות.

Trees
היעדים המבוקשים ביותר ברחבי העולם
Yacht
מגוון יאכטת מפוארות ומאובזרות לבחירתכם
Team
צוות תחזוקה מקצועי המתלווה אליכם
Meal
ארוחות שף בהתאם להעדפתכם האישית
Camera
תכנון טיולים ואטרקציות ביעד הנבחר

אנו נדאג לכל זה ועוד!
כעת כל שנותר לכם זה פשוט להחליט איפה תרצו להעביר את המסע שלכם.


 

 

בחרו עכשיו יעד לחופשה והיאכטה כבר תחכה לכם שם

מגוון רחב של יאכטות להשכרה

ORA – PRESTIGE 520

PRESTIGE 520 | שנתון 2021 | 3 סוויטות + קבינת קפטן להשכרה בים תיכון: הים היוני, קורפו הקודם הבא ה PRESTIGE 520F, הינה הספינה הגדולה

מידע נוסף »
יאכטה קטמרן Lagoon 620

CATAMARAN WINDOO

לקטמרן WINDOO , ארבעה חדרים הכוללים חדר מאסטר מפנק וחדר VIP יפייפה. 3 אנשי צוות: סקיפר , שף ומארחת אשר ידאגו לכל חלומותיכם ויעניקו חופשה מושלמת וחסרת פשרות.

מידע נוסף »

SUNSEEKER 30M – INFINITY

SUNSEEKER 30M | שנתון 2010 | 5 סוויטות | 5 אנשי צוות להשכרה בים תיכון: תורכיה ויוון SUNSEEKER INFINITYSUNSEEKER INFINITYSUNSEEKER INFINITY יאכטת INFINITY הינה יאכטת

מידע נוסף »

גולט QUEEN OF SALMAKIS

דיל מיוחד לסוכות 2022 חופשה פרטית על המים במפרץ בודרום, טורקיה אנו מציעים חבילה במחיר מנצח לנופש עם המשפחה והחברים. מה כלול בחבילה? השכרת גולט

מידע נוסף »

מה אומרים עלינו הלקוחות?

התאמת החופשה לצרכים שלכם

חולמים על חופשה שלווה ורגועה, מבקשים חוויה משפחתית שתתאים לכולם או שאולי אתם מחפשים את האקסטרים? מוכרחים לעבור בנמלים ובמרינות עם חיי הלילה הסוערים ביותר או שאתם מדמיינים את עצמכם עוגנים בכל אותם חופים בתוליים ושקטים? מגוון יאכטות מפוארות ממתינות לכם ביעדים המבוקשים ביותר ברחבי העולם. 

כשתגיעו ליאכטה ימתין לכם צוות מלא שידאג לתחזוקה השוטפת ואף שף מקצועי שיכין עבורכם את הארוחות הטובות ביותר – בהתאם להעדפתכם האישית. ואם לא די בכך, היאכטות מאובזרות בשלל אטרקציות לבחירתכם החל מציוד צלילה, סקי אבובים, אופנועי ים ועוד!

סטרים יאכטות היא החברה היחידה בישראל החברה באיגוד היאכטות העולמי – MYBA, איגוד הכולל מעל ל-2,000 יאכטות ברחבי העולם. לצוות שלנו היכרות עמוקה עם אזורי ההפלגה, היאכטות ואפשרויות ההפלגה. אנשי סטרים יאכטות יבחנו את הבקשות שלכם ויסייעו לכם לבצע את הבחירה הנכונה תוך הקפדה על כל פרט ופרט. 

בחופשה הבאה שלכם תוכלו לחקור מגוון של יעדים בזמן שאתם נהנים מכל הפינוקים האפשריים הקיימים בחופשות יוקרה.