כשמנסים לתאר מהי חופשת החלומות האולטימטיבית הדבר הראשון שעולה בדמיון הם איי הקאריביים והבהאמה, שרשרת איים מבודדים ויפהפיים, אין סוף של חופים לבנים ושקיעות וירטואוזיות. כעת דמיינו שאתם משייטים בין האיים הציוריים האלו ביאכטה יוקרתית ומפנקת ותקבלו הצעה שאי אפשר לסרב לה – חופשה מהחלומות. כעת אתם יכולים להפוך את החלום הזה למציאות.

קחו את הקרובים לכם לחופשה המושלמת בים הקריבי על יאכטה פרטית ומפוארת – לחוויה שתיחקק בזיכרונכם לעד

מה כוללת החופשה שלכם?

במקום לשבור את הראש על מלונות, השכרת רכבים ומסעדות, בחופשה על היאכטה כל האלמנטים כבר שם – להגיע מיעד ליעד בבטחה במסלול שהותאם עבורכם ובתנאי אירוח הקיימים בסוויטות המפוארות בעולם.

Trees
יעדים חלומיים
Yacht
יאכטה יוקרתית בהתאמה אישית
Team
שירות אישי
Meal
שף פרטי לבחירתכם
Camera
נקודות עגינה ותחנות מומלצות

והכי חשוב…

כל הטוב הזה מחכה לכם במקומות היפים ביותר בעולם!


 

מה אומרים עלינו הלקוחות?

איך זה עובד?

האיים הקאריביים ואיי הבהאמה מהווים יעד מושלם לחופשה על היאכטה בעונת החורף שלנו והם אוצרים בתוכם מאות אפשרויות למסלולי חופשה מדהימים: קיימן, קובה, איי הבתולה ועוד מגוון של יעדים בשרשרת האיים המופלאה שעל האי הקריבי – כל שעליכם לעשות הוא לבחור את היעד שלכם.
אנו נסייע לכם בבחירת המסלול המתאים בין שתרצו להתמקד באי אחד ובין שתרצו לצאת למסע בקבוצת איים. יחד נבחר את היאכטה המתאימה לכם מבין מגוון יאכטות היוקרה שברשותנו וכן נתאים לכם את כל התוספות והאטרקציות שיוסיפו עוד קצת פלפל לחופשה המושלמת.
תכנון החופשה שלכם יתבצע בליווי הצוות המקצועי והמיומן שלנו המחזיק בניסיון וידע רב בכל הנוגע ליאכטות עצמן ולאפשרויות ההפלגה השונות.

הגיע הזמן להפסיק לדמיין ולצאת לדרך למסע החלומות באיים הקאריביים ובאיי הבהאמה.