מחפשים לשדרג את חווית ההפלגה שלכם עם משהו לא קונבנציונאלי? לא מצאתם את כלי השיט שעונה על כל הדרישות שלכם? את היאכטה שתוכל להגשים את כל חלומותיכם? במקום להתפשר על מוצר מדף – הגשימו את החלום שתמיד היה לכם עם יאכטה בהתאמה אישית.

לא משנה על איזו יאכטה אתם חולמים: יאכטה להפלגה מסביב לעולם, יאכטה עם חדר כושר אישי או יאכטה Open Space ללא חדרים – תוכלו לבנות אותה אצלנו ב”סטרים יאכטות”. אחרי עשרות פרוייקטים של בניית יאכטות מנועיות ומפרשיות על ידי מספנות נבחרות בכל העולם ובמגוון גדלים וטווחי מחירים, אנחנו נוכל להפוך את ספינת חלומותיכם למציאות.

למה כדאי לבנות יאכטה בהתאמה אישית

בניה של יאכטה לפי הזמנה היא חוויה שונה. היא יותר מזכירה בנייה ועיצוב של בית מאפס, בניגוד לרכישה של דירה מוכנה מהקבלן. זה תהליך בו אתם מקבלים שליטה מלאה על איך שעתיד ההפלגות שלכם הולך להיראות.

בנייה של יאכטה בהתאמה היא תהליך שבו נבנה עבורכם דבר חדש ויחודי, כזה שיוכל לענות על כל הצרכים שלכם לא משנה מה הם. בין אם יש לכם דרישה לגודל מסוים, מספר קבינות או טווח הפלגה יוצאים מהרגיל; או שבא לכם להתפרע עם עיצוב חדשני או חדר ייעודי לפעילות האהובה עליכם – יאכטה מותאמת אישית מביאה איתה משהו שלא תוכלו למצוא באף מוצר מדף, לא משנה כמה יוקרתי הוא.

היאכטה הנבנית עבורכם מיוצרת במספנות יעודיות המתמחות בייצור ספינות לפי הזמנה. מספנות אלו שואפות לשלמות בכל הפרטים הקטנים, במטרה להביא לכם את היאכטה שתמיד חלמתם עליה.

תהליך בניית היאכטה הוא אמנם יותר ארוך, אך בסופו של דבר הוא אינו בהכרח יקר יותר, במיוחד כשמתחשבים בהתאמה האישית ובאיכות המוצר המוגמר שתקבלו בסופו.

איך בונים יאכטה בהתאמה אישית?

תהליך בניית יאכטה בהתאמה אישית עם “סטרים יאכטות” מתבצע במספר שלבים:

  • פגישות אפיון במהלכן נאפיין את יאכטת החלומות שלכם: חומרים, גודל וגובה, איזור גיאוגרפי אליו תהיה מיועדת, השימושים השונים שיהיו לה, כמות מפליגים, תקציב וכל משתנה אחר שיש לקחת בחשבון.
  • התאמה של האפיון עבור המספנות הרלוונטיות – אלו שידעו להוציא לפועל את החלום שלכם בצורה הטובה ביותר ובמחיר הטוב ביותר.
  • בחירת המספנה שאיתה נבצע את הפרויקט.
  • הכנה של המפרט לבניית היאכטה, יחד עם סגירת חוזה הכולל את הזמן המוסכם לבניית היאכטה, התקציב והאיכות לה המספנה מתחייבת בתהליך הייצור.
  • שלב הבנייה, השלב הארוך והאינטנסיבי ביותר בתהליך, אשר יכול לנוע בין 8-24 חודשים, תלוי בגודל ובמורכבות היאכטה. לכל אורך שלב הבנייה נוודא כי הייצור מתבצע בהתאם לדרישות ולמאפיינים שקבענו, כבר מהשלבים הראשונים, ונעדכן אתכם בהתאם להעדפתכם האישית ורצונכם להיות מעורבים בשלבים ובנושאים השונים הנוגעים לבניית הספינה.
  • השקת היאכטה, בה אנו מקבלים את היאכטה. בשלב זה כבר נצוות עבורכם צוות בהתאם לצרכים ולדרישות שלכם, נכין את האבזור האישי וכל הניירת הדרושים בכדי שתוכלו להתחיל להינות מהיאכטה החדשה שלכם.

“סטרים יאכטות” – איתכם גם אחרי ה”לידה”

אפשר להגיד שיאכטה חדשה היא כמו ילד, ושאנחנו היינו בהרבה “לידות”. בכל פעם שאנו עומדים על המזח ורואים עוד יאכטה חדש נמסרת לבעליה, אנחנו מתרגשים ממש כמו הורים חדשים.

עבורכם זהו יהיה סיומו של תהליך ארוך ומספק. עבורינו ב”סטרים יאכטות” זאת תהיה תחילתה של דרך חדשה, בה נלווה אתכם ואת היאכטה שלכם על ידי מתן שירות ותמיכה עבור חיים חדשים מלאים בהפלגות. אנו נספק עבורכם כל מידע טכני דרוש ועדכונים בנוגע לאזורי ההפלגה בהם תחפצו לבלות. כל שנשאר לכם זה רק ליהנות מהיאכטה החדשה שלכם.

 

הקודם
הבא

צרו עמנו קשר

אנחנו כאן בשבילך לכל שאלה או בקשה.

באפשרותך ליצור עמנו קשר באמצעות הטופס או באמצעות מילוי הפרטים בטופס.

09-9548548