אנחנו “סטרים יאכטות” –מומחים במכירה, השכרה, ניהול ואחזקה של יאכטות וסירות. את הפעילות שלנו התחלנו בשנת 2000, כחלק מקבוצת “סי אליאנס בע”מ”, ומאז אנחנו מספקים שירות בארץ ובחו”ל לכל אלו שעבורם הים הוא תחביב, מקצוע או אפילו דרך חיים.

המבחר הגדול בארץ של יאכטות וסירות למכירה

אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של יאכטות וסירות, חדשות ויד שנייה, עבור ייעודים שונים וברמות מחיר שונות. מותגי הסירות והיאכטות שאנו מייצגים הם מהמובילים בעולם, ונבחרו בקפידה בזכות איכות המוצר הגבוהה והביצועים שלהם, התאמתם לתנאי השייט, האחריות והתמיכה שהיצרנים מציעים. המוצרים שנרכשים אצלנו מסופקים עם אחריות יצרן ומגובים על ידי השירות שלנו, וגם לאחר הקנייה אנו נספק לכם את התמיכה והליווי הדרושים, בכדי שתוכלו להמשיך ליהנות מהפלגות מוצלחות – בכל מקום בעולם ובכל זמן.

יאכטות בהזמנה אישית – עד הפרט האחרון

במידה ולא מצאתם את כלי השייט המושלם בין המוצרים המוצעים ע”י היצרניות הגדולות, “סטרים יאכטות” מאפשרת לכם להזמין יאכטה או סירה בהתאמה אישית. אלו נבנות על ידי מספנות מקצועיות המתמחות בבנייה לפי הזמנה. ניסיוננו הרב בתחום זה מאפשר לנו לנהל את כל התהליך בצורה מסודרת ומדויקת – מהאפיון הראשוני ועד לעגינת כלי השיט בארץ או בחו”ל.

הצוות של “סטרים יאכטות”: המנוע של החברה שלנו

הכוח שמניע את “סטרים יאכטות” הוא הצוות שלנו, שחי ונושם בעצמו את עולם כלי השיט: כל אחד מאנשי מחלקת השירות הייעודית של “סטרים” צבר במשך השנים המון ידע ונסיון בהפלגה, בתחזוקה ובתפעול כלי שייט שונים. הצוות שלנו עובר קורסים והשתלמויות מקצועיים אצל היצרנים בחו”ל, במטרה לספק לכם את השירות המדוייק והעדכני ביותר במציאת היאכטה או הסירה שיתאימו לכם, יחד עם מעטפת שירותים עבור כלי השייט בבעלותכם כמו ניהול ואחזקה נכונים לאורך זמן או החלפה ושדרוג. בזכות השירות והליווי האישי רוב לקוחותינו הפכו את עולם השייט לחלק מחייהם.

שירותי השכרת יאכטות עבור החופשה החלומית שלכם

אנו מציעים שירותי השכרת יאכטות יוקרה מכל מקום בעולם. השכרת יאכטות מתאימה לחופשה מושלמת, כשהיאכטה יכולה לשמש ככלי התחבורה שייקח אתכם ממקום למקום, כחדר השינה, כמסעדה ואף תוכל לספק לכם אטרקציות ימיות כמו גלשנים, אופנועי ים וכו’. השכרת היאכטה נעשית ישירות דרכינו, באמצעות איגוד היאכטות העולמי MYBA, ובמחירים המשתלמים ביותר. בנוסף להשכרת היאכטה, “סטרים יאכטות” ימליצו לכם על נקודות עגינה, תחנות מומלצות בדרך ועל שפים פרטיים עבור החופשה החלומית שלכם.

“סטרים יאכטות” מביאים לכם את סל השירותים המקיף ביותר תחת גג אחד, עם כל הקשור לאחזקות וטיפולים נדרשים עבור כלי השיט החדש שלכם. אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך הדרך, שומרים איתם על קשר אישי, מספקים את כל התמיכה הדרושה ומסייעים בכל שאלה או בקשה.

צרו איתנו קשר עוד היום!

צרו עמנו קשר

אנחנו כאן בשבילך לכל שאלה או בקשה.

באפשרותך ליצור עמנו קשר באמצעות הטופס או באמצעות מילוי הפרטים בטופס.

09-9548548

 

התמחויות נוספות

כל השירותים תחת יריעה אחת

שירות סוכן

אנו מתמחים במתן שירותי סוכן ליאכטות ומגה יאכטות, המגיעות מכל רחבי העולם, בכל המרינות ובנמלי ישראל. כל הפתרונות המיידיים, המקצועיים והחסכוניים שהיאכטה זקוקה להם נמצאים במרחק של שיחת טלפון אחת בלבד: כניסה לנמלים, עגינה ושירותי אחזקה, תיקונים בכל היקף, חידוש מלאים ושפע של שירותים מותאמים אישית לפי צורכי הצוות והנוסעים.

Artboard 1

אחזקת יאכטות וסירות

אנו מציעים שירותי תיקונים ואחזקה ליאכטות וסירות, שירותי מספנה נרחבים ותיקונים אחזקה ובמים, שירותים טכניים, שירותי מכונאות, מכירה, התקנות ושירות לציוד אלקטרוני, מיזוג אוויר ומנועים ימיים. שירותי האחזקה כוללים ניקוי ותחזוקה שגרתיים, הפעלת מערכות, שירותי סקיפר וצלילה טכנית.

ניהול ספינות ויאכטות

אנו מציעים ללקוחותינו ניהול מקיף של היאכטות ובכך אנו מבטיחים לכם שקט נפשי. תחום ניהול יאכטות מקיף ומקצועי ומכיל: תחזוקת הספינות, היחסים עם רשויות המרינה והממשל, טיפול בנושאים מנהלתיים ומשפטיים, גיוס וניהול של אנשי צוות, תקצוב הוצאות ורכישת ציוד. בים הפתוח זה בא לידי ביטוי בבחירת הסקיפר ואנשי הצוות, שינוע הספינות, מסלולי השיוט, אמצעי הסיוע והגיבוי במקרי חירום ועוד.