צאו למסע מיוחד במינו בין פיורדים עוצרי נשימה להרים מושלגים ונופים אקזוטיים שיחקקו בזיכרונכם לעוד שנים ארוכות. גלו מחדש את קווי הרקיע של הערים התוססות, את הנמלים ההיסטוריים ואת החופים היפהפיים לאורכם של אלפי קילומטרים. חופשה פרטית על יאכטת היוקרה לחופיה של צפון אמריקה היא חופשת יוצאת דופן שמספקת עושר של חוויות.

עם סטרים יאכטות תוכלו לחוות את אוצרותיה של צפון אמריקה ביאכטה יוקרתית שעומדת אך ורק לרשותכם – זו הולכת להיות הרפתקה שתלווה אתכם לכל החיים

מה כוללת החופשה שלכם?

לחזות בנופים חלומיים על יאכטת פאר פרטית ומפנקת בליווי צוות אישי ומקצועי וליהנות משלל אטרקציות ומארוחות שף משובחות – חופשה על היאכטה היא חוויה טוטאלית של חופשה מושלמת.

Trees
היעדים היפים ביותר בעולם
Yacht
יאכטת פאר בהתאמה אישית
Team
צוות אישי ומסור
Meal
ארוחות גורמה
Camera
תכנון מסלולים ואטרקציות

אל תחשבו פעמיים
צרו קשר עכשיו והזמינו לכם את החופשה האולטימטיבית.


 

מה אומרים עלינו הלקוחות?

איך זה עובד?

לחוות את אמריקה דרך הערים הוותיקות ולטייל על החופים החוליים של צפון-מזרח היבשת הגדולה או להתפעל מיופייה האין-סופי של אלסקה –  אם החלטתם לצאת לחופשה על היאכטה בצפון אמריקה כל שעליכם לעשות הוא להחליט על היעד ואנחנו נתפור את החופשה המושלמת עבורכם. מבחירת היאכטה המתאימה לחופשה שלכם ועד לבחירת מסלולי ההפלגה תוך התחשבות בתנאי מזג האוויר ובעונות השנה. צאו לחופשה על יאכטה יוקרתית, מפנקת ומאובזרת שעומדת אך ורק לרשותכם לחוויה אקסקלוסיבית מהמעלה הראשונה.

חופשה על היאכטה בצפון אמריקה – כשהמציאות עולה על כל דמיון.