"את היאכטה הפרטית אתם בוחרים טרום היציאה בהתאם לצרכים ולחלומות שלכם. אז גם תשאלו על ידי הצוות לגבי הדברים שאתם אוהבים, ההרגלים הקטנים והיומיומיים שלכם ושאר הפרטים, עד לקטן ביותר, שיהפכו עבורכם את החוויה למושלמת"
_____________________________

יוון והאיים שסביבה הם יעדים תיירותיים פופולאריים במיוחד.
החופים, המים הכחולים, הדגים, הגבינות, המוסיקה, חיי הלילה התוססים, הנופים המרהיבים, השילוב בין התרבות הים תיכונית לבין התרבות האירופאית והכנסת האורחים החמה, הפכו אותם לאטרקטיביים, מגוונים ומתאימים לכל כיס. יש אינספור דברים שאפשר לעשות ביוון. אפשר לבלות באיים, תוך רביצה על החוף; אפשר לבלות באתונה או באחת הערים המרכזיות, תוך שיטוט בשווקים והנאה מחיי העיר הסואנת והצבעונית; ואפשר גם אחרת- טיול על יאכטה פרטית לאורך חופי יוון . את היאכטה הפרטית נבחר יחד בהתאם לצרכים ולחלומות שלכם. גם תשאלו על ידי הצוות לגבי הדברים שאתם אוהבים, ההרגלים הקטנים והיומיומיים שלכם ושאר הפרטים, עד לקטן ביותר שיהפכו עבורכם את החוויה למושלמת. כשתגיעו ליוון, תמתין לכם היאכטה מאובזרת מראש בכל מה שצריך, על פי הבקשות שלכם ועל היאכטה יעמוד לרשותכם צוות המתודרך לגבי כל בקשותכים והרגליכם הקטנים ביותר- מרמת הטעם של הקפה שאתם אוהבים, מידת צליית הבשר, היין המועדף עליכם ואפילו טעם משחת השיניים אליו אתם רגילים.

כך למשל יכולה להפוך חופשת הקיץ שלכם לטיול ייחודי, שונה, יוקרתי, מפנק ובלתי נשכח. מסלול הטיול מתוכנן מראש וכך למשל יכולה להראות חופשה בת שבעה ימים בה תבקרו באיים : פארוס Paros , קיאה Kea, מיקונוס, דלוס Delos, אגינה Aigina , ונקסוס Naxos .

יום 1:
מפליגים מאתונה לכיוון האי קיאה. אי קטן וציורי עם חופים מרהיבים, מים צלולים ומסעדות דגים משובחות. האי הוא אחד מקבוצת האיים הקיקלאדיים Cyclades  שבים האגאי.  עגינה בקיאה תאפשר ליהנות מהים הכמעט בתולי, וממנו להמשיך ישירות לבית המרזח הקרוב ולהתענג על דגים טריים, סלט יווני וקלאמרי מטוגן. את הערב ממשיכים עם קוקטיילים בברי החוף התוססים.
יום2:
מפליגים לאי הקדוש של דלוס, בו מתאפשרת כניסה למבקרים רק בשעות היום. אי בלתי מיושב זה מהווה ציון דרך ארכיאולוגי והמבקרים בו מגיעים כדי להתפעל מהמקום שהווה את המרכז התרבותי והדתי של הים לפנה”ס. לאחר ביקור בדלוס, נמשיך בהפלגה אל עבר האי הקרוב מיקונוס.

יום 4 – 3:
הפלגת בוקר רגועה אל עבר עגינה במיקונוס. האי היווני הפופולארי ביותר, עם אלפי תיירים מבקרים בכל שנה, המגיעים ליהנות מהמפרצים הנפלאים הנסתרים, החופים עם החול הלבן והמועדונים הרבים המפורסמים שבו. מיקונוס מפורסם גם בזכות המסעדות המפוארות שבו, הבארים והחנויות, כמו גם חיי הלילה האינטנסיביים. נשאר באי יומיים וננסה להספיק למצות את כל מה שיש לאי הקסום הזה להציע.
יום5:
בבוקר יוצאים לכיוון האי נקסוס. האי עם החופים המרהיבים ביותר בכל קבוצת האיים הקיקלאדיים. החופים שלא כדאי לוותר על ביקור בהם, נמצאים בשולי הכפרים אגיוס פרוקופיוסAgios Prokopios ,אגיה אנה Agia Anna,סטלידהStelida ,פלאקהPlaka, מוטסונהMoutsouna, ו- אפולוןApollonas. מעבר לחופים, מציע האי מראות קסומים שכאילו נלקחו מהאגדות, כולל פתח ענקי המוביל לשום מקום, מוזיאון ארכיאולוגי וטירה עתיקה הממוקמת עליו. אחרי ארוחת הערב ניתן לשוט לאתונה ולבלות בה את הלילה.

יום 6:
מוקדם בבוקר עגינה במרינה זיאה ZEA שבאתונה, ואת היום מבלים בביקור באקרופוליס ( הגבעה המבוצרת העתיקה, עליה שכן ארמון המלך ובשכונה הוותיקה ביותר בעיר ), שהיא אחת מאתרי התיירות  המפורסמים ביותר ביוון. את המשך היום נבלה בפלקה, באזור הקניות במרכז העיר, נסעד ארוחת ערב באחת מהמסעדות הרבות ונחווה את חיי הלילה של העיר .
יום7 :
בשעות הבוקר נצא לכיוון האי אגינה, שהוא האי הקרוב ביותר לאתונה הממוקם במפרץ הסרוני. שם אפשר לטייל רגלית ברחובות העתיקים של העיר, לשחות בחופים הנסתרים וליהנות מדגים טריים באחת מהמסעדות הממוקמות במרינה של הנמל הקטן פרדיקה. המרינה הזו נחשבת ליעד אידיאלי ליאכטות, בשל אופייה התיירותי השוקק הקרוב למקום העגינה. נחזור לאתונה בשעות הערב המוקדמות.

אין ספק שחופשה מהסוג הזה היא בגדר שבעה ימים של שכרון חושים, שתראה לכם את יוון מנקודת מבט שלא הכרתם.