משפחת סטרים יאכטות
שוב עושה את הלא יאמן
ומביאה לכם מגוון יאכטות וסירות
חדשות וכחדשות לרכישה,
בזמינות כבר לקיץ 2022!

 

LAGOON 50

 

קטמרן מדגם Lagoon 50, שנת דגם 2022, כחדשה מהניילונים. בעלת 4 קבינות זוגיות ו-4 תאי שירותים/מקלחות. מאובזרת במזגן, גנרטור, מתפיל מים, פלטפורמה הידראולית, סירת דינגי עם מנוע 20 כ”ס ועוד מלא תוספות.

Lagoon 50 זוכת פרס הקטמרן הטובה ביותר לשנת 2019, הינה השילוב המושלמת בין דגם Lagoon 46 האייקוני לבין Lagoon 52.
מאפשרת להנות מיאכטת בעלים גדולה, ועם זאת נוחה להשטה עצמית עם ביצועים מרהיבים. Lagoon 50 מציעה אלגנטיות מפתה של חללים נדיבים ונופים פנורמיים, משופרים יותר מאי פעם.

 

LAGOON 42

קטמרן Lagoon 42, שנת דגם 2022, יד שנייה כחדשה באחריות! בעלת 3 קבינות זוגיות ו-3 תאי שירותים/מקלחות (גרסת בעלים). מאובזרת במזגן, גנרטור, מתפיל מים, שירותים חשמליים\ וינץ’ חשמלי ועוד.

זוהי קטמרן עטורת פרסים והפופלארית ביותר ממספנת Lagoon, בעלת קו עיצובי חדש וביצועי שייט מעולים. ניכנת בתכונות חדשניות המאזנות בין הרמוניה עדינה לבין ביצועים ונוחות. 

AMEL 50

יאכטה מפרשית מדגם AMEL 50, שנת דגם 2021 כחדשה. 3 קבינות זוגיות ו-2 תאי שירותים/מקלחות.  הקרוזרית הטובה בעולם, זוכת פרס European Yacht of the Year. חדשה לחלוטין, הושקה לפני מספר חודשים וכבר נמכרת כיד שנייה, בגלל התחדשות נוספת של הבעלים. זמינה לרכישה באיים הקנרים.

ה-AMEL 50, שנועדה להציע הנאה ופשטות מרבית, פורצת את הגבולות אך נשארת נאמנה ליסודות המותג. נוחות, בטיחות ושימוש קל משתלבים עם ביצועים וחדשנות.  ה-AMEL 50 מאפשרת לבעלים לבחור את הדרך שבה הוא ישתמש ביאכטה, בין אם להפלגה משפחתית, זוגית,לאורך החוף או שייט בים הפתוח.

WELLCRAFT Fisherman 262

סירת דייג מדגם Fisherman 262, שנת דגם 2020, חדשה באחריות! רישיון משיט עוצמה ב’.

Fisherman 262 ממספנת Wellcraft מציגה פונקציונליות מירבית לדייגים ונוחות משפחתית. החרטום מרווח ושופע באלמנטים לנוחות מירבית , בעוד שעמדת ההגה והירכתיים מכילים את כל הכלים והמאפיינים שדייגים ותיקים רוצים.

NAUTIQUE S 23

סירת וייקבורד מסדרת ה S החדשה, דגם ה-Super Air Nautique S23, שנת דגם 2022 חדשה, רישיון משיט עוצמה ב’.

סירה אולטרה מודרנית, בעלת קווים אלגנטיים ועיצוב חכם המוסיפים רמת יוקרה ואינטואיטיביות שאין כמוה. 

SUNSEEKER Manhattan 68

ספינה מדגם Manhattan 68 של מספנת Sunseeker, שנת דגם 2023 חדשה. בעלת 4 קבינות זוגיות ו-4 תאי שירותים/מקלחות.

כחלק ממשפחת דגמי מנהטן עטורת הפרסים, ה- Manhattan 68 מציעה רמה יוצאת דופן של נוחות ויוקרה עם דגש מרהיב על כל פרט קטן, עם התמקדות חזקה ביצירת חללים משותפים נדיבים ושימושיים.