אין-ספור מילים כבר נכתבו על יופיין של תאילנד, וייטנאם, סינגפור, אינדונזיה ויתר מדינות דרום-מזרח אסיה. רובנו חווינו את המדינות האקזוטיות האלו דרך היבשה, אך בחופשה על היאכטה נכונה לכם חוויה מרעננת ומפתיעה. בדרום-מזרח אסיה תמצאו שילוב מושלם בין תרבות עשירה, מטבח מרענן ונוף עוצר נשימה שלא תשכחו לעולם.

צאו למסע יוצא דופן בין איים בתוליים וחוו את הטבע הטרופי בשיא הדרו, וכל זה כשאתם על סיפונה של יאכטה יוקרתית ומפנקת שעומדת אך ורק לרשותכם.

מה כוללת החופשה שלכם?

כל מה שאתם צריכים בחופשה כבר נמצא על היאכטה היוקרתית, היא תהפוך לבית המלון שלכם ותביא אתכם מיעד ליעד, השף הפרטי יבשל לכם ארוחות גורמה והצוות האישי ידאג לכם בכל נושא.

Trees
הנופים היפים בעולם
Yacht
מותגי היאכטות המובילים
Team
צוות תחזוקה מסור ומקצועי
Meal
הכנת ארוחות לטעמכם
Camera
תכנון מסלולים ונקודות עגינה

וגם ים של אטרקציות ופינוקים…
החופשה המושלמת על היאכטה היוקרתית מחכה לכם


 

מה אומרים עלינו הלקוחות?

איך זה עובד?

מהנופים הדרמטיים של תאילנד, דרך הארכיטקטורה המדהימה של סינגפור ועד לג’ונגלים הטרופים והרי הגעש של אינדונזיה – בחופשה על היאכטה לאורך דרום-מזרח אסיה אין סוף לאיים, למפרצים ולחופים הנהדרים שתוכלו לפגוש, כל שעליכם הוא להמריא על כנפי הדמיון ולספר לנו כיצד נראית החופשה המושלמת שלכם, והצוות שלנו יהפוך את החלום למציאות. בזכות היכרות ארוכת שנים של סטרים יאכטות עם אפשרויות ההפלגה נסייע לכם בתכנון החופשה, מבחירת המסלול ותחנות העגינה דרך בחירת היאכטה המושלמת ועד לתכנון הארוחות והאטרקציות השונות.

חופשה על יאכטה מפוארת לאורכם של חופי דרום-מזרח אסיה המרהיבים – את החוויה הזו אתם פשוט לא יכולים להרשות לעצמכם להחמיץ.