בכורה עולמית נדירה - מותג היוקרה Sunseeker משיק חמש יאכטות חדשות בבת אחת

מספנת Sunseeker  הודיעה כי בתחילת אביב 2021 היא תשיק חמישה דגמים חדשים לחלוטין – צעד חסר תקדים בתולדות יצרנית היאכטות הוותיקה. 
באירוע בכורה עולמי ראשון מסוגו, יוצגו הדגמים החדשים הבאים:

 Predator 55 EVO™, Manhattan 55, Sport Yacht 65, 88 Yacht ו- 90 Ocean.

עם פרסום ההודעה הכריז אנדראה פראבטי, מנכ”ל Sunseeker: “אנו מאושרים להביא אל התעשיה בפעם הראשונה בתולדות Sunseeker, לא אחד, אלא חמישה דגמים חדשים בעת ובעונה אחת.”

עוד הוסיף פראבטי כי “כל אחת מיאכטות חדשניות אלו, החל ב-Predator 55 EVO הדינמית ועד 90 Ocean פורצת הגבולות, משדרת יוקרה, לוקסוס וסטייל, לצד טכנולוגיות מתקדמות ביותר, הנדסה משובחת ועיצוב מרהיב. בכל הזדמנות יישמנו רעיונות חדשניים ומקוריים המגדירים מחדש את התעשייה. השקענו בייצור כל אחד מכלים חדשים אלו – החל בתובנות ההנדסיות וכלה בגימור ובהרכבה – את הסגנון והתשוקה הידועים של Sunseeker. אנו גאים מאוד בדגמים חדשים אלו ומאמינים שבזכות העיצוב והתכנון המעולים שלהם, יאכטות אלו שוב תצבנה רף גבוה חדש בקטגוריות שלהן, כל אחת בנישה שלה”.

עיצובים מבריקים אלו הם הדגמים הראשונים שיוצאים לשוק מאז הודיעה Sunseeker על השקעה של 38 מיליון פאונד בפיתוח מוצרים חדשים לשנים 2020-2023

הקודם
הבא

ה-Ocean 90 שנבנית במספנות ה- Super Yachts  של Sunseeker ב-Poole היא יאכטה שטרם נראתה כדוגמתה. יאכטה באורך של 90 רגל (כ-28 מ’) וברוחב הבלתי יאמן של מעל 7 מ’, אלו מידות שיוצרות למעשה קטגוריה חדשה. התכנון החדשני נותן ל-90 Ocean תוספת של 20% בנפח הכללי בהשוואה לדגם הקודם. הגדלת הנפח מתאפשרת לא רק תודות לרוחב המרשים של היאכטה אלא גם בזכות תכנון חדש המגביה את החרטום, מזיז קדימה ומגדיל את חללי הפנים ויוצר שטח עצום לצעצועי מים מאחור.

הקו החיצוני המחודש של ה-90 Ocean מביא איתו ביץ’ קלאב מורחב ומשודרג בעל שטח ענק של 4 מ’ על 6 מ’. זהו משטח רחצה שמזמין אתכם להתרווח בנוחות גדולה יותר וקרוב יותר אל המים מאי פעם. עם חללי אחסון המסוגלים להחזיק Jet Rib באורך עד 4.6 מ’, ג’ט סקי, שתי SEABOOB, סאפ, ציוד צלילה ועוד, מצפים לכם ימים מלאים פעילות ספורט ימי. חלק ממשטח הרחצה בירכתיים מונמך הידראולית אל המים להשקה והעמסה מהירה ונטולת מאמץ של סירת שירות וכלים אחרים. עוד נותר שטח גדול פנוי מסביב עם גישה אל סולם רחצה הידראולי רחב ונוח לירידה אל המים משמש גם ככבש אל הרציף. כל אלו יוצרים ירכתיים מהנים במיוחד עם גישה אלגנטית ונוחה אל המים ואל ציוד הספורט, כמו במעגנה פרטית.

ה-Ocean 90 היא הדגם הראשון של Sunseeker הכולל את מושבי ה-X-TEND™, פטנט רשמי של Sunseeker ואלמנט מעוצב לעילא ורב-שימושי. אלו הן שתי מיטות שיזוף רחבות הנפתחות למטה בביץ’ קלאב או לחילופין למעלה בירכתי הקוקפיט. ה-X-TEND™ מוסיפות שני מטרים של מיטות שיזוף להשתרעות, וזה כמו לשכב באוויר מעל המים בירכתיים.

לכל אורך קירות הסלון חלונות מזוגגים עצומים נמתחים מהרצפה ועד התקרה ומחברים את אזורי הישיבה וההסעדה המפוארים עם הנוף והאור הטבעי בחוץ. Sunseeker מציעה שלוש תצורות שונות של מיקום הריהוט בסיפון זה, כל אחת עם דגש שונה המתאים לאופן הפעלת אחר של היאכטה. אלו מוטיבים חוזרים ב-Ocean 90 – גמישות תכנונית, התאמה אישית וחיבור עם טבע, נוף ואור טבעי.

גוף היאכטה עבר שינויים הנדסיים המשפרים משמעותית את יעילות תנועתו במים. היאכטה מפלחת את דרכה בעוצמה דרך הגלים במהירות שיוט מיטבית ויעילה של בין 10-20 קשר. עם שני מנועי ה-V10/V12 קדימה אפשר כמובן לרוץ אל היעד במהירות מירבית של כ-28 קשרים.

סוויטת אורחי ה-VIP בחרטום כל כך רחבה, גבוהה וגדולה שאפשר לטעות ולחשוב שזוהי סוויטת הבעלים. אבל סוויטת הבעלים, מעל שבעה מטרים רוחבה, גדולה ומרשימה אף יותר. חלל פנטסטי עם חדר ארונות גדול מאוד, חדר רחצה ענק וחלונות ארוכים וגבוהים המטילים אור יום רך על המיטה והריהוט המעוצב. סוויטה בממדים כאלו ניתן למצוא אולי ביאכטות של 100 רגל ומעלה אבל תוספת הנפח ש-Sunseeker העניקו ליאכטה החדשה מביא את הפאר הזה אל ה-Ocean 90. שני חדרי שינה נוספים, האחד זוגי והשני עם שתי מיטות יחיד נצמדות, ממוקמים מאחורי הסוויטה הגדולה.

ה-Ocean 90 היא יאכטה מפתיעה. תכנון חדשני, עיצוב מדויק של כל פרט ונתוני נפח מהפכניים הם רק חלק קטן מהיתרונות של יאכטה חדשה זו. למרות ההפתעות אי אפשר לטעות – זוהי Sunseeker חדשה ויפיפיה.

Yacht 88

הקודם
הבא

ה-88 Yacht היא דגם שזכה לא רק לתכנון חדש לגמרי בפריסת חללי המגורים והאירוח, אלא גם שידרוג מלא של כל החומרים בפנים היאכטה – שטיחים, ארונות, אריגים ועוד. ה- 88 Yacht משלבת שני עולמות נפלאים בכלי שייט אחד: תחושה של סופר-יאכטה מפנקת לצד היתרונות המעשיים שמעניקה יאכטה בקטגוריה זו של 80 רגל. בדגם זה Sunseeker יצרו יקום מקביל ומהנה ביותר של מותרות ותענוג בהתאמה אישית מלאה.

ל-88 Yacht יש קו חיצוני מרשים ביותר המשדר שפע ותחכום. היא מגיעה עם גג קשיח עליון בעל קו עיצובי מעודן ומלוטש. בהתאם להעדפות הבעלים ניתן לקבל את הגג עם חופה מרכזית נפתחת עשויה קנווס או לוחות אלומיניום מתקפלים. היא מונעת באמצעות שני מנועי MTU 10V 2000 (או V12) ומגיעה עד למהירות מרשימה של 30 קשר. זהו נתון נדיר ליאכטות בגודל זה אך שגרתי ביאכטות תוצרת Sunseeker.

שטחי הסיפון של ה-88 Yacht מעוררים התפעלות ומציעים מגוון רחב של אזורי ישיבה נוחים ופרטיים לפנים ולאחור. הגשר העליון מהמם – כ-10 מ’ אורך ושישה מ’ רוחב. בקדמת הגשר עמדת היגוי ומולה שני מושבי הגאי מרופדים ומתכווננים. משמאל להגה מוצבת ספת ישיבה גדולה במבנה פרסה. אין ספק שזהו המקום הנכון להיות בו כשהיאכטה טסה קדימה על פני המים והאופק כמו נבקע לפנינו. בסיפון זה נמצא גם בר ישיבה עם כסאות, מכונת קרח, גריל, שני מקררים, ספת ישיבה רשמית יותר עם שולחן מתקפל ואפילו אפשרות לבריכת ספא אינסופית עם משטח שמש.

הסיפון הראשי חלומי וניתן לסדר את הריהוט בו לארוחת ערב רשמית יותר או לחילופין כאזור ישיבה פתוח ולא פורמלי. לכאורה, אין הפרדה בין אזור הקוקפיט מאחור אל פנים הסלון המקורה והם כמו זורמים אחד אל השני. זוג גרמי מדרגות עשויות עץ טיק בהן מוטמעת תאורת LED מובילות אל משטח הרחצה בירכתיים. הביץ’ קלאב כאן כולל מקלחת גשם גבוהה ומיטות שמש עם פטנט ה- X-TEND™ המושיבות אותך ממש על המים. מושבי ה-X-TEND™ מתוחכמים. הם נטמעים אל תוך הירכתיים ובמקביל נפתחים מחדש למעלה בסיפון הראשי ומרחיבים אותו, והכל בלחיצת כפתור.  מאחורי מושבי ה-X-TEND™ במשטח הרחצה נמצאים חללי אחסון נדיבים, כולל מקום לשני Seabob ונקודות טעינה עבורם.

סוויטת הבעלים, עצומה ומהודרת, ממוקמת במרכז הכלי ומנצלת את מירב רוחב היאכטה. מבעד לחלון גדול בדופן שוטף אור יום רך את המיטה הרחבה. יש הרבה מקום מסביב, כולל שתי מלתחות גדולות עם ארונות גבוהים. חדר הרחצה מעוצב שני כיורים ומקלחת גשם גדולה. בכל משטח ואביזר בחדר הרחצה שולטים יופי ואנינות טעם נדירים בייחודם. ה-88 Yacht שופעת אלגנטיות מודרנית בפנים ובחוץ. אריגי טקסטיל משובח ועור איכותי, פריטי ברונזה מלוטשת כמראה, ארונות בגימור מושלם וריהוט נוח ומסוגנן יוצרים פאר מתוחכם ומעודן שמזמין אותך להתענג בו.

ה-88 Yacht היא לא רק כלי שייט יוקרתי עם ביצועים מעולים ונוחות מירבית, אפשרויות לאירוח נדיב וחופשות מהנות, אלא גם יאכטה מיוחדת עם סטייל מתוחכם שתסובב ראשים בכל מעגנה ומפרץ בהם תעמוד.

65 Sport Yacht

הקודם
הבא

ה-65 Sport Yacht היא דגם חדש לחלוטין, דוגמה נהדרת לדור חדש של דגמי יאכטות ולרעיונות עיצוב ותכנון רעננים. היאכטה אכן מעוצבת בקו Sunseeker ספורטיבי וחלק, אבל ה-65 Sport Yacht היא יאכטה שונה ביסודה בקטגוריית כלי שייט באורך 60 רגל. זאת תודות לחללי פנים בסגנון ייחודי שכמו פוסלו ביד אמן, תפיסה חדשנית בתכנון עמדת ההגה וגשר עליון רחב ידיים.

סיפון הגשר העליון מעוצב בסגנון מינימליסטי, בקו כה חלק עד שנדמה כי הוא בלתי-נראה. הפרופיל החיצוני של ה-65 Sport Yacht משדר הוללות ושבירת מוסכמות, מראה מרומם שלא רואים לעיתים קרובות. חומרי בנייה מעולים: עץ טיק, סיבי פחמן ופלדת אל-חלד מבהיקה – מאפיינים את הפרטים ב-65 Sport Yacht ומוסיפים לתחושה הבלתי שגרתית של איכות ועוצמה.

הגשר הספורטיבי של ה-65 Sport Yacht הוא גם מודולרי. תצורת הגשר הסטנדרטית איתה מגיעה היאכטה נקראת Sky Lounge וכוללת מושבי ספה ארוכים ומקומות ישיבה לצד ההגאי. תצורה נוספת בתכנון מהפכני נקראת Sky Helm ובה זוג מושבים מרופדים ומסתובבים הממוקמים לצד הקונסולה המרכזית. התכנון מעורר התפעלות וכולל זרוע היגוי אותה ניתן להרים על מנת לאפשר כניסה נוחה אל עמדת ההיגוי שנראית כמו קוקפיט במכונית מרוץ. בנוסף, ניתן לנעול את הזרוע במצב מורם ולבצע היגוי בעמידה.

מערכת ההנעה, עם יעילות וביצועים משופרים של מנועי ה-Volvo Penta IPS, מגיעה במגוון אפשרויות המעניקות כל אחת יתרונות שונים כמו למשל, ולא רק, הרחבת החלל הפנימי ביאכטה. בירכתיים מתקבל גראג’ אדיר מימדים עם דלת שנטמעת בירכתיים ומגוון אפשרויות אחסון. לחילופין, ניתן לקבל את היאכטה עם ביץ’ קלאב מאובזר היטב בירכתיים.

 ל-65 Sport Yacht יש שלוש סוויטות מלאות עם חדר רחצה ושירותים צמודים ובנוסף חדר שירותים נפרד לשימוש יום יומי. אבל זוהי לא יאכטה רגילה מכיוון שדווקא בפריסה סטנדרטית זו, Sunseeker הצליחו לשבור את חוקי ההגיון המוכר. Sunseeker מציעה ארבע תצורות פריסה מגוונות לחדרים – אפשרות לסלון הממוקם נמוך יותר ביאכטה, אפשרות לחדר נוסף יחיד, אפשרות למיני מטבח נוסף ואפשרות לחלל משרד פתוח בסוויטת הבעלים.

ה-65 Sport Yacht – מציעה  לבעליה גמישות חסרת תקדים. מבחר האפשרויות מבטיח שיאכטה חדשנית זו תתאים עצמה בדיוק לצרכים שלך.

Predator 55 Evo

הקודם
הבא

Predator 55 EVO™היא יאכטה עם לב צעיר. היא נבנתה במיוחד כדי להאיץ את קצב פעימות ליבך והיא עושה זאת עם כוח גדול יותר וגוף מלוטש יותר. שני מנועי הוולבו שודרגו מ-D8 ל-D11, כל אחד עם הספק של -725 כ”ס. הגוף מתחת לקו המים קיבל זוויות חדשות ושיפור ביכולות ההפלגה בים קדמי או גבי. זהו דגם משובח ממשפחת הטורפות, תוצאה של למידה ופיתוח לאורך שנים. זה ניכר בכל, החל בריפוד, דרך מסגרת הכלי העשויה פלדת אל-חלד וסיבי פחמן, והמשך באופן שבו ה-55 יושבת על המים. כמו אצן על מסלול ריצה, ספורטיבית, דינמית ומרגשת.

חללי הפנים טובלים גם הם בתחושה דינמית, עם מבחר אריגים וטקסטורות ייחודיים לקו ה-Predator שעוטפים הכל בתפירה איכותית. מושבי הגאי נפרדים ממוקדים מול עמדת השליטה ומאפשרים לבעלים ליהנות בנוחות מוגברת מביצועי היאכטה בזמן ההפלגה. אחת התכונות הפנטסטיות של משפחת ה-Predator היא גג נפתח עשוי סיבי פחמן. הגג ב-55 קיבל חלונות מזוגגים המוטמעים בו ומזרימים אור יום טבעי ומראות מבחוץ גם כשהגג סגור. בלילה גופי התאורה המוסתרים ממוקמים בתבונה ושופכים אור נעים על הסלון.

ה-Predator 55 מזנקת בנהמה ומגיעה למהירות מסעירה של 34 קשר. לצד ההינע העוצמתי פועלת מערכת היגוי אלקטרונית מסוג ‘Hydro-Pack’ המעניקה זריזות יוצאת דופן להיגוי.

הקודם
הבא

Manhattan 55 הוא הדגם החדש ביותר בסדרת Manhattan המוצלחת. דגם ה-55 זכה לשדרוגים המעניקים לבעלים נוחות ולוקסוס ברמות שטרם הכרנו. שדרוגים אלו מצויים במגוון חללי האירוח על היאכטה ויש הרבה כאלו. דוגמה אחת היא למשל החלון החשמלי במטבח, אשר בלחיצת כפתור נעלם בקיר ומחבר את המטבח אל הקוקפיט האחורי. נגיעה קטנה ופשוטה אבל מפתיעה, שימושית ומרעננת. מבחר תואם של סגנונות גימור עץ, גווני זכוכית מזוגגת ופתרונות תאורה מקוריים ומעוצבים בקפידה בחללי הפנים, יוצרים עיצוב מודרני ומרגיע בו זמנית. כל אלו חוברים יחד ומביאים לבעלים חווית הפלגה משחררת, נוחה ביותר ונטולת מאמץ.

ל-Manhattan 55 שלושה חדרי שינה אשר העיצוב והגימור שלהם חוצים את גבולות הדמיון. החלל בסוויטת הבעלים גדול במיוחד ושטוף אור טבעי המגיע מבעד לחלון מזוגג ענק המוטמע בדופן.

מהירכתיים, עם פלטפורמת שחיה ביץ’ קלאב ועד הסיפון הקדמי הכולל אזור אירוח מזמין ונוח, ה-Manhattan 55 היא יאכטה שאוהבת לארח משפחה וחברים. מי שמכיר את סדרת Manhattan וודאי שואל עצמו – כיצד אפשר לשפר יאכטה מושלמת? ה-Manhattan 55 עונה על השאלה – אפשר גם אפשר – ויצירת המופת הזו תושק בידי Sunseeker בתחילת 2021.